BOMBUS V NOVÉM: REDESIGN LOGA A NOVÝ VÝROBNÍ AREÁL.
Mimo výrazné rozšiřování portfolia zdravých potravin měníme po 7 letech také design loga Bombus. Našim jednoznačným cílem je větší viditelnost značky, a to nejen na našich obalech. Rok 2022 jsme navíc zahájili v nové továrně. Do zcela nového areálu v Krnově jsme nainvestovali již vice než 80 miliónů korun a výstavbou si vytváříme zázemí pro svůj další rozvoj.
„Z dostupných dat víme, že naše produkty lidé znají a opakovaně kupují, nicméně se ukázalo, že mnoho z nich netuší, že jsou Bombus. To byl jeden z hlavních impulzů, který nás vedl k redesignu loga až do stávající podoby“.
Redesign loga provedlo naše dvorní grafické studio Kantors creative z Ostravy. Jak se naše logo vyvíjelo v letech (2013 – 2014 – 2022) a jak bude vypadat na obalech se můžete podívat níže:
Nový výrobní areál se stále nachází v Krnově, 55 km severozápadně od Ostravy.
Sklad disponuje přibližně 12 000 paletovými místy s automatickým zakládáním. Moderní provoz výroby zpracovává průměrně 3000 kg surovin na jedné směně a již v příštím roce se očekává další technologická investice do zcela nové moderní linky na ještě širší spektrum výrobků.
„V průběhu letošního roku uvedeme na trh několik zajímavých novinek a plánujeme realizovat také velkou marketingovou akci směřující k podpoře kulturních a sportovních událostí v České republice. Na jaře 2023 dokončíme největší technologickou investici v historii společnosti. Nová výrobní linka nám umožní nabídnout výrazně širší spektrum výrobků značky BOMBUS,“ uvádí Jiří Vítů, CFO společnosti DMHERMES TRADE.
Dvoupodlažní administrativní část s moderním zpracováním interiérů i samotného pracovního prostředí umožní posílení týmu a tím značce Bombus pomůže i nadále růst nejen na českém ale i zahraničních trzích.